Clox200

I am retired, I have always wanted to know how to draw, in fact everything interests me more abstract drawings I would also like to master perspective, I have had health problems and I have not been able to find the time to draw Thank you

Je suis retraitée , j' ai toujours voulu savoir dessiner , en fait tout m'intéresse plutôt les dessins abstraits j' aimerais aussi maîtriser la perspective , j' ai eu des problèmes de santé et je n' ai pas pû trouver le temps de dessiner Merci 

Want to learn drawing?

See our courses

Hi!

It's excellent news that you have joined this community, and that the support of teachers and classmates motivates you to create. Here, the activities are essential to your process, but you can complete them at your own pace. The most important thing is that you can always count on feedback from teachers.

I hope your health improves. I wish you much success!

Salut !

C'est une excellente nouvelle que tu te sois inscrit à cette communauté, et que le soutien des professeurs et des camarades te motive à créer. Ici, les activités sont indispensables à ton processus, mais tu peux les réaliser à ton propre rythme. Le plus important, c'est que tu pourras toujours compter sur les retours des enseignants.

J'espère que ta santé s'améliorera. Je te souhaite beaucoup de succès !

You must be logged in to reply on the forum.