Clox200

Clox

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 1

26/01/2026

I am retired, and I’ve always wanted to learn how to draw. In fact, I’m interested in all kinds of drawing, especially abstract art. I would also like to master perspective. I’ve had some health problems, and I haven’t been able to find the time to draw. Thank you.

Je suis retraitée , j' ai toujours voulu savoir dessiner , en fait tout m'intéresse plutôt les dessins abstraits j' aimerais aussi maîtriser la perspective , j' ai eu des problèmes de santé et je n' ai pas pû trouver le temps de dessiner Merci 

Want to learn drawing?

See our courses
BryamNopia

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1100

Prof

27/01/2026

Hello!

It’s great news that you’ve joined this community, and that the support from teachers and fellow students motivates you to create. The activities here are essential to your process, but you can complete them at your own pace. The most important thing is that you can always count on feedback from the teachers.

I hope your health improves. I wish you all the best!

Salut !

C'est une excellente nouvelle que tu te sois inscrit à cette communauté, et que le soutien des professeurs et des camarades te motive à créer. Ici, les activités sont indispensables à ton processus, mais tu peux les réaliser à ton propre rythme. Le plus important, c'est que tu pourras toujours compter sur les retours des enseignants.

J'espère que ta santé s'améliorera. Je te souhaite beaucoup de succès !

You must be logged in to reply on the forum.