Interactions
Nombre de sujet(s) : 1
Nombre de réponse(s) : 1
25/12/2025
Hello,
My name is Eric, 53 years old, I have always wanted to know how to draw. So, finally I decided to give it a go. He's never too taed it seems...
Merry Christmas and a very happy New Year to everyone.
je me m'appelle Eric, 53 ans, j'ai toujoures voulu savoir dessiner. Alors, enfin je decide de me lancer. Il n'est jamais trop taed parait il ...
Joyeux Noel et tres belles fetes de fin d'annee a tous.
Want to learn drawing?
Nombre de sujet(s) : 16
Nombre de réponse(s) : 169
Hello Eric,
Indeed, it's never too late to start something new. 😉
Merry Christmas and happy New Year to you too! And if you have any questions, don't hesitate to ask them. 😊
Bonjour Eric,
Effectivement, il n'est jamais trop tard pour commencer quelque chose de nouveau. 😉
Joyeux Noël et excellentes fêtes de fin d'année à toi aussi! Et si tu as des question, n'hésite pas à les poser. 😊
You must be logged in to reply on the forum.
Interactions
Nombre de sujet(s) : 1
Nombre de réponse(s) : 1
25/12/2025
Hello,
My name is Eric, 53 years old, I have always wanted to know how to draw. So, finally I decided to give it a go. He's never too taed it seems...
Merry Christmas and a very happy New Year to everyone.
Hello,
je me m'appelle Eric, 53 ans, j'ai toujoures voulu savoir dessiner. Alors, enfin je decide de me lancer. Il n'est jamais trop taed parait il ...
Joyeux Noel et tres belles fetes de fin d'annee a tous.
Want to learn drawing?
See our coursesInteractions
Nombre de sujet(s) : 16
Nombre de réponse(s) : 169
25/12/2025
Hello Eric,
Indeed, it's never too late to start something new. 😉
Merry Christmas and happy New Year to you too! And if you have any questions, don't hesitate to ask them. 😊
Bonjour Eric,
Effectivement, il n'est jamais trop tard pour commencer quelque chose de nouveau. 😉
Joyeux Noël et excellentes fêtes de fin d'année à toi aussi! Et si tu as des question, n'hésite pas à les poser. 😊
You must be logged in to reply on the forum.