Hello

New on Dessindigo, I'm happy to be part of this community. I will be able to improve in certain techniques. I have been drawing and painting for several years. In a few months I will be retired and will therefore have more time to indulge in these activities.

Nouvelle sur dessindigo, je suis contente de faire partie de cette communauté. Je vais pouvoir me perfectionner dans certaines techniques. Cela fait quelques années que je dessine et peins. Dans quelques mois je serais à la retraite et aurai donc plus de temps pour m'adonner à ces activités.

Want to learn drawing?

See our courses

Welcome among us!

We are delighted that you have chosen our community to improve your skills. it's the perfect time to explore new techniques and give free rein to your creativity.

The entire teaching team is there to support you in this great adventure. Enjoy every learning moment!

Bienvenue parmi nous !

Nous sommes ravis que tu aies choisi notre communauté pour te perfectionner. c'est le moment idéal pour explorer de nouvelles techniques et laisser libre cours à ta créativité.

Toute l'équipe pédagogique est là pour t'épauler dans cette belle aventure. Profite bien de chaque moment d'apprentissage !

You must be logged in to reply on the forum.