Hello

Mouque

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 4

29/01/2026

I’m new to Dessindigo, and I’m happy to be part of this community. I’ll be able to improve my skills in certain techniques. I’ve been drawing and painting for a few years now. In a few months, I’ll be retiring and will therefore have more time to dedicate to these activities.

Nouvelle sur dessindigo, je suis contente de faire partie de cette communauté. Je vais pouvoir me perfectionner dans certaines techniques. Cela fait quelques années que je dessine et peins. Dans quelques mois je serais à la retraite et aurai donc plus de temps pour m'adonner à ces activités.

Want to learn drawing?

See our courses
BryamNopia

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1086

Prof

30/01/2026

Welcome to our community!

We are delighted that you have chosen our community to improve your skills. This is the perfect time to explore new techniques and unleash your creativity.

The entire teaching team is here to support you on this great adventure. Enjoy every moment of learning!

Bienvenue parmi nous !

Nous sommes ravis que tu aies choisi notre communauté pour te perfectionner. c'est le moment idéal pour explorer de nouvelles techniques et laisser libre cours à ta créativité.

Toute l'équipe pédagogique est là pour t'épauler dans cette belle aventure. Profite bien de chaque moment d'apprentissage !

You must be logged in to reply on the forum.