Hello

Douce

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 1

15/05/2026

Hello,

Very happy to arrive among you. I create little stories about the animal world and draw illustrations for pleasure.

All this is collected in notebooks to make them pleasant to store and consult.

I come to learn how to draw and everything that is necessary for a balanced and harmonious illustration.

I can't wait to get started and talk with you.

Bonjour,

Tres heureuse d'arriver parmi vous. Je créer des petites histoires du monde animal et en dessine les illustrations par plaisir.

Tout cela est rassemblé dans des carnets pour en faire des supports agréables à ranger et à consulter.

Je viens apprendre à dessiner et tout ce qui est nécessaire pour une illustration équilibrée et harmonieuse.

J'ai hâte de commencer  et d'échanger avec vous.

Want to learn drawing?

See our courses
BryamNopia

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1086

Prof

19/05/2026

Hello and welcome among us!

It’s a real pleasure to read you. Your illustrated notebook project around the animal world is simply magnificent! It's an excellent approach, and you're in exactly the right place to nourish your creativity.

Here, we will work together on composition, harmony of shapes and balance to give even more life to your little stories. You will see that each exercise will help you refine your style, step by step and always with pleasure.

We can't wait to discover your notebooks and share this beautiful artistic adventure with you. Good first steps in the course!

Bonjour et bienvenue parmi nous !

C’est un vrai bonheur de te lire. Ton projet de carnets illustrés autour du monde animal est tout simplement magnifique ! C'est une excellente démarche, et tu es exactement au bon endroit pour nourrir ta créativité.

Ici, nous allons travailler ensemble sur la composition, l'harmonie des formes et l'équilibre pour donner encore plus de vie à tes petites histoires. Tu verras que chaque exercice t'aidera à affiner ton style, pas à pas et toujours dans le plaisir.

Nous avons tous très hâte de découvrir tes carnets et de partager cette belle aventure artistique avec toi. Bons premiers pas dans le cours !

You must be logged in to reply on the forum.