Ladykarinka Interactions Nombre de sujet(s) : 1 Nombre de réponse(s) : 1 09/01/2020 I’m new here, and I enjoy taking photos of landscapes, which I then try to draw and paint. Display the original message Je suis nouvelle et j'aime bien faire des photos de paysages que j'essaie de dessiner et peindre ensuite. Want to learn drawing? See our courses Jos Interactions Nombre de sujet(s) : 0 Nombre de réponse(s) : 210 09/01/2020 Hi Ladykarinka, and welcome! 😉 Wishing you a happy new year filled with drawing and painting. 😇 See you soon. Display the original message Salut Ladykarinka et bienvenue parmi nous 😉 Bonne année pleine de dessin et de peinture 😇 A bientôt Cathe de Dessindigo Interactions Nombre de sujet(s) : 1 Nombre de réponse(s) : 397 10/01/2020 Hello Ladykarinka! Welcome! 😉 That’s great, I enjoy doing that too! Feel free to ask us any questions you have! Have fun drawing! 😁 Display the original message Hello Ladykarinka! Bienvenue! 😉 C'est cool, j'aime bien faire ça aussi! N'hésite pas à nous poser des questions, si tu en as! Bon dessin à toi! 😁
Jos Interactions Nombre de sujet(s) : 0 Nombre de réponse(s) : 210 09/01/2020 Hi Ladykarinka, and welcome! 😉 Wishing you a happy new year filled with drawing and painting. 😇 See you soon. Display the original message Salut Ladykarinka et bienvenue parmi nous 😉 Bonne année pleine de dessin et de peinture 😇 A bientôt
Cathe de Dessindigo Interactions Nombre de sujet(s) : 1 Nombre de réponse(s) : 397 10/01/2020 Hello Ladykarinka! Welcome! 😉 That’s great, I enjoy doing that too! Feel free to ask us any questions you have! Have fun drawing! 😁 Display the original message Hello Ladykarinka! Bienvenue! 😉 C'est cool, j'aime bien faire ça aussi! N'hésite pas à nous poser des questions, si tu en as! Bon dessin à toi! 😁
Interactions
Nombre de sujet(s) : 1
Nombre de réponse(s) : 1
09/01/2020
Want to learn drawing?
See our coursesInteractions
Nombre de sujet(s) : 0
Nombre de réponse(s) : 210
09/01/2020
Wishing you a happy new year filled with drawing and painting. 😇
See you soon.
Bonne année pleine de dessin et de peinture 😇