Scab2000

Hello everyone, new here

Bonjour à tous, nouvelle venue

Want to learn drawing?

See our courses

Hello Scab2000 and welcome among us!

If you have any questions during your learning, don't hesitate to write to us 😁

Good class !!

Bonjour Scab2000 et bienvenue parmi nous !

Si tu as des questions durant ton apprentissage, n'hésite pas à nous écrire 😁

Bon cours !!

hello,

thank you,

I have a problem, I can't access the rest of the courses. I'm at correction 1 (the food processor) and I don't have the continuation.

if someone can help me. Moreover, I don't really understand how the challenges work and everything else actually.

thank you.

bonjour,

merci,

j'ai un souci je n'arrive pas à accéder à la suite des cours. j'en suis à la correction 1 (le robot ménager) et je n'ai pas la suite.

si quelqu'un peut m'aider. De plus je ne comprend pas bien commence fonctionne les challenges et tous le reste en fait.

merci.

Send us an email at support@dessindigo.com, we will help you as soon as possible to solve your problem.

Envoie-nous un mail à support@dessindigo.com, on va t'aider au plus vite pour résoudre ton problème.

Hello and welcome to the world of drawing^^

Try changing your browser if you can't see the video; usually, it works with Chrome ;o)

The challenges of your profile? If that's it, by hovering over them, you see what they correspond to.

Good drawings^^

Faby

Hello et welcome dans l'univers du dessin^^

Essaie de changer de navigateur si tu n'arrives pas à voir la vidéo; en général, avec Chrome ça marche ;o)

Les challenges de ton profil ? Si c'est ça, en passant la souris dessus, tu vous à quoi ils correspondent.

Bons dessins^^

Faby

hello,

In fact, I can open all the other courses, it's really just the basic drawing course that I can't open. I was wondering if it’s blocking because I set the observation course as 'to work on'? Do I need to submit a drawing for me to continue?

otherwise I'm a beginner and have a kindergarten level but I love it and I'm already seeing progress even though the car poses some difficulties as well as certain viewing angles.

bonjour,

en fait j'arrive à ouvrir toutes les autres formations, il y a vraiment que la formation bases du dessin que je n'arrive pas à ouvrir. je me demandais si cela bloquait car j'ai mis pour le cours d'observation à travailler ? est-ce qu'il faut que je transmettre un dessin pour que je puisse continuer ? 

sinon je débute et j'ai un niveau maternelle mais j'adore et je vois déjà des progrès même si la voiture me pose des difficultés ainsi que certains angles de vue. 

Try our courses for free

See our courses

La réponse au commentaire n’est pas encore autorisée.