Website bug, error 500 since April 21, 2021

Hello,
It seems that there has been a bug on the site since yesterday, it is no longer possible to access various pages: for example, progress, a 500 error is reported.
It is no longer possible to follow the courses.

Have a good day.
Bonjour,
Il semble qu'il y ait un bug sur le site depuis hier, il n'est plus possible d'accéder à différentes pages : progression par exemple, une erreur 500 est signalée.
Il n'est plus possible de suivre les cours.

Bonne journée.

Want to learn drawing?

See our courses
Hello, is there anyone on the site?
Coucou il y a quelqu'un sur le site ?
Yes, I'm here :D

Have you tried contacting the staff via the chat on the bottom right? Or sending an email through the site's contact page? (here: https://www.dessindigo.com/contact)

I'll pass the message on my side, but it might be more efficient if you can talk directly with the staff and technical team ^^
Ouip je suis là :D

As-tu essayé de contacter le staff via le chat en bas à droite ? Ou bien d'envoyer un mail via la page contact du site ? (ici : https://www.dessindigo.com/contact)

Je vais faire passer le message de mon côté, mais ce sera peut-être plus efficace si tu peux discuter directement avec le staff et l'équipe technique ^^
Good evening,
Actually, I have already tried sending a message but that isn't working either, which is why I created this post.
Bonsoir,
Justement, j'ai déjà essayé l'envoi de message mais cela ne marche pas non plus, c'est pour celà que j'ai créé ce post.
Hello, Athenodoros, I am facing the same issue and the email does not work either to report this problem. Pain Valerie
Bonjour, athenodoros, je rencontre le même problème et le mail ne fonctionne pas nous plus afin de signaler cette problématique. Pain valerie
The forum is also blocked. All messages are dated from Yesterday???
Le forum est lui aussi bloqué. Tous les messages datent de Hier???

Try our courses for free

See our courses
Hello, I have reported it to the staff on my side, I hope there will be a solution soon ^^
Hello, j'ai fait remonter au staff de mon côté, j'espère qu'il y aura prochainement une solution ^^
Hello,

Everything seems to be back to normal.
Have a nice weekend everyone
Bonjour,

Tout à l'air d'être rentré dans l'ordre.
Bon week-end à toutes et tous
Great! Thank you for your understanding and glad we could resolve the issue 😁
Super ! Merci de ta compréhension et ravi qu'on ait pu régler le soucis 😁
Hello everyone, the Staff is seriously awesome, the site is back to how it was before. Thanks and have a great weekend.
Bonjour à tous, le Staff assure grave, le site est de nouveau comme avant. Merci et bon week-end.
With pleasure! And sorry for that little technical error. The magic of the web and computing 😇😇
Avec plaisir ! Et navré pour cette petite erreur technique. Les magies du web et de l'informatique 😇😇

Want to learn drawing?

See our courses

La réponse au commentaire n’est pas encore autorisée.