Website bug, error 500 since April 21, 2021

Athénodoros

Interactions

Nombre de sujet(s) : 9

Nombre de réponse(s) : 52

22/04/2021

Hello,
It appears there has been a bug on the website since yesterday; it is no longer possible to access various pages, such as the progress page, and an error 500 is being reported.
It is no longer possible to follow the courses.

Have a good day.
Bonjour,
Il semble qu'il y ait un bug sur le site depuis hier, il n'est plus possible d'accéder à différentes pages : progression par exemple, une erreur 500 est signalée.
Il n'est plus possible de suivre les cours.

Bonne journée.

Want to learn drawing?

See our courses
Athénodoros

Interactions

25/04/2021

Hi, is anyone online?
Coucou il y a quelqu'un sur le site ?
Rakjah

Interactions

Nombre de sujet(s) : 3

Nombre de réponse(s) : 2508

Prof

25/04/2021

Yes, I’m here :D

Have you tried contacting the staff via the chat in the bottom right corner? Or by sending an email through the contact page on the website? (here: https://www.dessindigo.com/contact)

I’ll pass on the message on my end, but it might be more effective if you can discuss it directly with the staff and the technical team ^^
Ouip je suis là :D

As-tu essayé de contacter le staff via le chat en bas à droite ? Ou bien d'envoyer un mail via la page contact du site ? (ici : https://www.dessindigo.com/contact)

Je vais faire passer le message de mon côté, mais ce sera peut-être plus efficace si tu peux discuter directement avec le staff et l'équipe technique ^^
Athénodoros

Interactions

25/04/2021

Good evening,
Actually, I’ve already tried sending a message, but it doesn’t work either, which is why I created this post.
Bonsoir,
Justement, j'ai déjà essayé l'envoi de message mais cela ne marche pas non plus, c'est pour celà que j'ai créé ce post.
Valerie76

Interactions

Nombre de sujet(s) : 12

Nombre de réponse(s) : 132

26/04/2021

Hello, athenodoros, I'm experiencing the same issue, and the email address no longer works for reporting this problem. Best regards, Valerie.
Bonjour, athenodoros, je rencontre le même problème et le mail ne fonctionne pas nous plus afin de signaler cette problématique. Pain valerie
Valerie76

Interactions

27/04/2021

The forum is also blocked. All the messages are dated yesterday???
Le forum est lui aussi bloqué. Tous les messages datent de Hier???

Try our courses for free

See our courses
Athénodoros

Interactions

30/04/2021

Hello,

Everything seems to be back to normal.
Have a good weekend, everyone.
Bonjour,

Tout à l'air d'être rentré dans l'ordre.
Bon week-end à toutes et tous
Valerie76

Interactions

30/04/2021

Hello everyone, the staff assures you that everything is back to normal. Thank you and have a good weekend.
Bonjour à tous, le Staff assure grave, le site est de nouveau comme avant. Merci et bon week-end.

You must be logged in to reply on the forum.