Observe, study, understand

CéF

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 18

17/07/2020

And here it is... :)
Et voici... :)

Want to learn drawing?

See our courses
Nora

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 450

20/07/2020

Hello CéF!

I think your drawings are really good; in my opinion, you don’t need to change anything! Well done on your work, it’s great, keep it up! 🙂
Hello CéF !

Je trouve que tes dessins sont très biens, selon moi, tu n'as rien à corriger! Bravo pour ton travail, c'est super, continue comme ça! 🙂
Kosmick

Interactions

Nombre de réponse(s) : 2

19/07/2020

Okay, so here’s my first drawing in a while. Let me know what you think, and if you notice any major flaws, don’t hesitate to point them out. Thanks in advance!
Bon, ben voilà mon premier dessin depuis un bon moment. Vous me direz comment vous le trouvez et s'il y a un gros défaut qui vous pique les yeux, n'hésiter pas à m'en faire part.
Merci d'avance!
Owen Catrouillet

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 10

19/07/2020

Here is the kitchen utensil.
Voilà l’outil de cuisine
Nora

Interactions

20/07/2020

Hello Owen Catrouillet!

That’s much better, well done! Keep going, you’re doing great, you’ve understood the exercise well! 🙂
Hello Owen Catrouillet !

C'est déjà beaucoup mieux, bravo ! Continue comme ça, c'est très bien, tu as bien compris l'exercice! 🙂
Mema

Interactions

Nombre de réponse(s) : 4

20/07/2020

And here are my sketches of the kitchen robot.
Et voici mes croquis sur le robot de cuisine.
Nora

Interactions

21/07/2020

Hello Mema!

This is really good! The wasp is well done; you just forgot to finish the front view. It’s true that it’s a little complicated 😆. The robot vacuum is also good! For the top view, you just forgot to draw the base on which the two cylinders rest, the same goes for the front view! In that last view, you also forgot to draw the top of the cylinder 😉.

Aside from these details, it’s really good, keep it up! 😇
Hello Mema!

C'est pas mal du tout tout ça! La guêpe est bien, tu as juste oublié de terminer la vue de face, c'est vrai que c'est un petit peu compliqué 😆 Le robot ménager est lui aussi bien ! POur la vue d'en haut tu as juste oublié de dessiner le socle sur lequel tient les deux cylindres, pareil pour la vue de face! Sur cette dernière tu as aussi oublié de dessiner le haut du cylindre 😉

Mise à part ces détails c'est pas mal du tout, continue comme ça! 😇

Want to learn drawing?

See our courses

You must be logged in to reply on the forum.