Observe, study, understand

Le Stig

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 5

13/07/2020

Hi, I'm 13 years old, and here's my drawing of a car (that's pretty much all I draw). The other photos didn't upload (because they were too large). I hope it's not too bad...
Bonjour j'ai 13 ans voila mon dessin pour la voiture (je dessine pratiquement que ça). Les autres photos sont ne sont pas passées (parceque trop grosses). J' espère que c'est pas trop nul...

Want to learn drawing?

See our courses
Le Stig

Interactions

13/07/2020

Subject:
Re
Nora

Interactions

Nombre de réponse(s) : 450

13/07/2020

Hello Le Stig!

If you ever have a problem with the image size, I suggest you take a screenshot of your drawing; this should normally reduce the image size 😉

Your cars look good! For the front view, pay attention because you’ve made the “nose” a little too wide and the wheels a bit too small! For the 3/4 view, you had a small issue with the front of the car and the wheels! Apart from that, it’s not bad at all, keep it up, it’s great! 🙂
Hello Le Stig!

Si jamais tu as un souci avec le poids des images, je te conseille de prendre une screen de la photo de ton dessin, cela devrait normalement réduire le poids de l'image 😉

Tes voitures sont biens ! Pour celle de face fait attention car tu as fait son "nez" un petit peu large et ses roues un poil trop petites! Pour la vue de 3/4 tu as eu un petit souci au niveau de l'avant de la voiture avec la roues ! Mise à part cela c'est pas mal du tout, continue comme ça c'est top! 🙂
Beginner

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

13/07/2020

Hello!

Here is my first exercise with the robot and the ladybug. The car is still moving, and it will arrive soon :)

Thank you very much in advance for your feedback, which I really need 😉
Bonjour!

Voici mon 1er exercice avec le robot et la coccinelle. La voiture roule encore, elle arrive bientôt :)

Par avance, merci beaucoup pour les commentaires dont j'ai bien besoin 😉
Nora

Interactions

13/07/2020

Hello Beginner!

This is very good work, well done!

I just have two small comments to make: first, regarding the household robot, it’s a shame because in your drawing, the difference in width between the two cylinders isn’t very noticeable! Finally, concerning your ladybug as seen from above, it looks like its head is a bit “sunken” into its body, but apart from these two minor issues, it’s very good work, so keep it up! 😇
Hello Beginner !

C'est du très bon travail, bravo!

J'ai juste deux petits commentaires à faire ; tout d'abord pour le robot ménager, c'est dommage car sur ton dessin la différence de largeur entre les deux cylindres n'est pas très visible! Finalement par rapport à ta coccinelle vue du dessus, on a l'impression que sa tête est un peu "enfoncée" dans son corps, mais mise à part ces deux petits couacs, c'est du très bon travail alors continue comme ça! 😇
Royashi

Interactions

Nombre de réponse(s) : 21

13/07/2020

Hi, I redid the car design, showing the front view as requested, and thanks for the correction.
salut j'ai refais la voiture vue de face comme demandé et merci pour la correction
Owen Catrouillet

Interactions

Nombre de réponse(s) : 10

14/07/2020

Car, here it is, tell me what to fix.
Voiture voilà dite moi quoi refaire
Nora

Interactions

15/07/2020

Hello Owen Catrouillet!

It’s not bad, but I advise you to watch the correction videos, because you have quite a few small issues here and there! You also forgot to create different viewing angles for each object 😉 I’ll leave it to you to fix all that! See you soon! 😇
Hello Owen Catrouillet !

C'est pas mal, mais je te conseille d'aller voir les vidéos de corrections, car tu as pas mal de petits soucis par-ci par-là! Tu as aussi oublié de faire différents angles de vues pour chaque objet 😉 Je te laisse corriger tout ça! À bientôt! 😇
Beginner

Interactions

15/07/2020

Hello again,

Thank you for your feedback, Nora!

Here is the car (a difficult exercise!).

See you soon.

Happy Beginner 🙂
Re-bonjour,

Merci pour tes commentaires Nora!

Voici la voiture (exercice difficile!!).

À bientôt

Happy Beginner 🙂

Try our courses for free

See our courses
CéF

Interactions

Nombre de réponse(s) : 18

17/07/2020

Good evening,

I’m sending you the side and front views of my car.

I’m pulling my hair out looking at the front view… I’ll stop before I go bald, I’ll send it to you later :)…

By the way, I saw that you mentioned corrections… could I get the corrected version of this exercise once I’ve finished it?

Thank you,

Have a good evening and see you soon.
Bonsoir,

Je vous envoie les vues de biais et de face de ma voiture.

Je m'arrache les cheveux sur la vue de face... J'arrête avant de finir chauve, je vous l'enverrai plus tard :) ...

Au passage, j'ai vu que vous parliez de correction... pourrai-je avoir la correction de cette exercice quand je l'aurai terminé?

Merci,

Bonne soirée et à bientôt

You must be logged in to reply on the forum.