Observe, study, understand

Hello, here are my first drawings, the car is not easy ...
Bonjour, voici mes premiers dessins, pas facile la voiture ...

Want to learn drawing?

See our courses
Hello

Here is my first drawing.

The ladybug in the next issue if I persist!
Bonjour

Voici mon premier dessin.

La coccinelle au prochain numéro si je m’entête !
Hello

Here is my first drawing. Not easy when you are a novice. Looking forward to reading the critiques to make corrections.

🙂
Bonjour

Voici mon premier dessin. Pas facile quand on est novice. Hâte de lire les critiques afin de rectifier.

🙂
Hello,

Here is the ladybug! I like it a lot! I draw on iPad with the Sketches app. I started a month ago. I discovered your courses last week and I really like them!

Edit from 15/9: I didn't understand the exercise and that it needed to be done in 2D views! I will redo it. But I still like it anyway! ;-)
Bonjour,

Voici la coccinelle ! Je l’aime bien ! Je dessine sur iPad avec l’application Sketches. J’ai commencé il y a un mois. J’ai découvert vos cours la semaine dernière et j’aime beaucoup !

Edit du 15/9 : je n'avais pas saisi l'exercice et qu'il fallait faire des vues en 2D ! Je vais refaire. Mais je l'aime bien quand même ! ;-)

Hello

Here I am at last! This delay was due to some computer issues!

I'm not a pro with computers!

But I am attaching an initial piece of work if I managed the operation correctly!!

Suzon
Hello

Me voici enfin! ce retard est dû à quelques soucis informatique!

Je ne suis pas une pro de l'ordinateur!

Mais je vous joins un premier travail si toutefois j'ai réussi la manip!!

Suzon

Hello everyone!

Well, I'm taking my turn for these little exercises!! Here are my robots, my ladybugs! (I'll include the 3rd exercise in my second message ☺️) Feel free to give me your feedback, good luck to everyone and keep going!!

Have a great day everyone!
Bonjour à tous !

Bon, je me lance a mon tour pour ces petits exercices !! Voici, mes robots, mes coccinelles ! (Je joins le 3e exercices dans mon deuxième message ☺️)N'hésitez pas à me donner vos avis, bon courage a tous et ne lâchez rien !!

Bonne journée à vous

Try our courses for free

See our courses
Here are my little cars ☺️

Have a nice day!
Voici mes petites voitures ☺️

Bonne journée à vous !
Hello everyone and to the whole team,
Here are my sketches that took me a lot of time and many revisions. This is a big start for me as I draw, so I am open to any criticism because I really want to improve and above all I am very motivated 😉
Bonjour à tous et a toute l'équipe ,
Voici mes croquis qui m'ont pris beaucoup de temps et beaucoup de reprise .C'est une grand début pour moi je dessin donc je suis ouverte à toute critique car j'ai très envie de progressée et surtout je suis très motivée 😉
the continuation
la suite
the last
le dernier

You must be logged in to reply on the forum.