Observe, study, understand

AnaGarcia

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 3

06/08/2026

The ladybug 

La coccinelle 

BryamNopia

Interactions

Nombre de réponse(s) : 1247

Prof

10/08/2026

“Hi AnaGarcia !
Welcome to the course!
Regarding this rendering, we can appreciate several very coherent faces of your models, which is perfect because we are precisely trying to capture the three-dimensionality of the objects. My only observation is the car, which is a little narrower than it should be, but the other items are very well done. The next step is to create a three-quarter view!

"Salut AnaGarcia !
Bienvenue dans le cours !
Concernant ce rendu, on peut apprécier plusieurs faces très cohérentes de tes modèles, ce qui est parfait car on cherche justement à capturer la tridimensionnalité des objets. Ma seule observation concerne la voiture, qui est un peu plus étroite qu'elle ne devrait l'être, mais les autres objets sont très bien réussis. La prochaine étape consiste à réaliser une vue en trois quarts !

Laureetline

Interactions

Nombre de réponse(s) : 2

07/08/2026

and the second drawing! THANKS

et le deuxième dessin ! merci

Try our courses for free

See our courses
BryamNopia

Interactions

Nombre de réponse(s) : 1247

Prof

10/08/2026

Hello Laureetline!
Very well done! Your models present views that are perfectly consistent with each other. In addition, even if white paper gives a much cleaner result, to be honest, I also prefer to use the pages of my notebooks to do studies: the grids really help to compare distances. Well seen!

Salut Laureetline !
Très bien joué ! Tes modèles présentent des vues parfaitement cohérentes entre elles. De plus, même si le papier blanc donne un rendu beaucoup plus propre, à vrai dire, moi aussi je préfère utiliser les pages de mes carnets pour faire des études : les quadrillages aident vraiment à comparer les distances. Bien vu !

You must be logged in to reply on the forum.