What is perspective? : Corrections for exercise 1

avatar de FalloutXtreme
FalloutXtreme

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 6

06/08/2022

Hello,
Here is the answer for exercise 1:


Thank you in advance!

Bonjour,
Voici pour l'exercice 1 :


Merci d'avance !

avatar de dsalaun
Dsalaun

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 20

29/08/2022

Hello, here is what I did for this exercise. I think I had fun and that I understood the concept.

Bonjour, voici ce que j'ai fait pour cet exo. Je me suis plutôt amusée je crois que j'ai compris le truc 

avatar de LePigeonVoyageur19
LePigeonVoyageur19

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 72

09/09/2022

Hello!


I’m sending you my work!


Thank you in advance for your feedback 😊


Have a nice day!

Bonjour !


Je vous envoie mon travail !


Je vous remercie d'avance pour vos retours 😊


Bonne journée !

avatar de Barbouille
Barbouille

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 19

17/10/2022

Good evening, I’m back :-)


Exercise 1, perspective


Thank you



  

Bonsoir, me voici de retour :-)


Exo 1 perspective


Merci



  

avatar de Jekyll
Jekyll

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1497

Prof

04/11/2022

Hi Barbouille, and congratulations! Your exercise is a success! Just to nitpick, I would say that the vertical line of cube 2 is slightly tilted, but it’s a minor detail! :)

Salut Barbouille, et bravo! Ton exercice est réussi! Juste pour chipoter je dirai que la verticale du cube 2 est un peu penchée, mais c'est du détail! ;)

avatar de Barbouille
Barbouille

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 19

17/10/2022

I had fun applying the exercise to a well-known object...


Thank you for your feedback. I know the first one didn't turn out well, which is why I did a second one.


Have a good day.

Je me suis amusée à appliquer l'exercice à un objet bien connu ...


Merci de votre retour, sachant que le 1er est raté j'en suis consciente c'est pour cela que j'en ai fait un 2ème


Bonne journée

avatar de Jekyll
Jekyll

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1497

Prof

04/11/2022

Hello again, Barbouille! That’s a great idea for reinterpreting the exercise! Just be careful with the Rubik’s Cube to make sure that all the faces follow the same vanishing point. Overall, great work!

Rebonjour Barbouille! Bonne idée de réappropriation de l'exercice! Fait juste attention avec le rubik's cube que toutes les faces suivent bien le même point de fuite. Beau travail en tout cas!

You must be logged in to reply on the forum.