The World of Chibi: Exercise Corrections

avatar de Inata261
Inata261

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 28

20/01/2026

Hello, here are my Chibi drawings. I think I might have gone a little overboard with the coloring on Naruto 😂. Have a nice day.

Bonjour voici mes Chibi. Je me suis un tout petit peu emporté sur le coloriages de Naruto😂bonne journée 

Want to learn drawing?

See our courses
avatar de BryamNopia
BryamNopia

Interactions

Nombre de sujet(s) : 0

Nombre de réponse(s) : 1150

Prof

21/01/2026

Hello!


It’s noticeable, haha! Your drawing is really successful. I still think that a slightly narrower bust would suit it well, but apart from that, it’s a very good drawing!

Salut !


Ça se voit, haha ! Ton dessin est vraiment réussi. Je pense tout de même qu'un buste un peu plus étroit lui ferait du bien, mais à part ça, c'est un très bon dessin !

You must be logged in to reply on the forum.