Well, here we are at last! Here are my first tries. I spent a lot more time on it than I imagined and I think it would need to be done again....
Of course, I erased, made lots of little lines and all the things I shouldn't do, but I was fully aware of the problem... I am very happy with these moments where I learned to observe things in a different way.
How does it work, is it us who decide if one course is mastered and that we move on to the next one?
Bonsoir,
Bon ça y est on y est ! Voici mes premiers essais. J'y ai passé beaucoup plus de temps que ce que j'imaginais et je pense qu'il faudrait encore recommencer ....
Evidemment j'ai gommé, fait plein de petits traits et tout ce qu'il ne fallait pas faire mais en pleine conscience du pbl ... Je suis trés contente de ces moments ou j'ai appris à observer les choses d'une manière différente.
Comment cela se passe-t-il est ce c'est nous qui jugeons si un cours est acquis et que l'on passe au suivant ?
Interactions
Nombre de sujet(s) : 0
Nombre de réponse(s) : 41
12/05/2021
Can you give me your opinion and some advice?
Thank you.
Pouvez vous me donner votre avis et quelques conseils.
Merci
Want to learn drawing?
See our coursesInteractions
12/05/2021
Interactions
12/05/2021
Interactions
Nombre de sujet(s) : 1
Nombre de réponse(s) : 5
13/05/2021
My question might be a bit wacky but how detailed does it get? I have difficulty visualizing volumes and distinguishing them...
Thanks! 🙂
Ma question est peut être farfelue mais jusqu'où va le détail ? J'ai des difficultés à visualiser les volumes et les dissocier...
Merci ! 🙂
Interactions
Nombre de réponse(s) : 5
02/06/2021
I'm going to look at other photos, anatomical details, but I'm having a hard time.
I think I'm going to have to draw it 100 times as Grégoire recommends in another video.
Je vais voir d'autres photos, les détails d'anatomie, mais j'ai du mal.
Je crois bien qu'il va falloir que je la dessine 100 fois comme le préconise Grégoire dans une autre vidéo.
Interactions
Nombre de réponse(s) : 19
14/06/2021
Well, here we are at last! Here are my first tries. I spent a lot more time on it than I imagined and I think it would need to be done again....
Of course, I erased, made lots of little lines and all the things I shouldn't do, but I was fully aware of the problem... I am very happy with these moments where I learned to observe things in a different way.
How does it work, is it us who decide if one course is mastered and that we move on to the next one?
Bon ça y est on y est ! Voici mes premiers essais. J'y ai passé beaucoup plus de temps que ce que j'imaginais et je pense qu'il faudrait encore recommencer ....
Evidemment j'ai gommé, fait plein de petits traits et tout ce qu'il ne fallait pas faire mais en pleine conscience du pbl ... Je suis trés contente de ces moments ou j'ai appris à observer les choses d'une manière différente.
Comment cela se passe-t-il est ce c'est nous qui jugeons si un cours est acquis et que l'on passe au suivant ?
Try our courses for free
See our coursesInteractions
14/06/2021
Interactions
14/06/2021
Interactions
Nombre de réponse(s) : 4
29/06/2021
Here are my first observation exercises.
Thanks for the critiques and advice!
(Sorry, the ladybug is not very visible...)
Voici mes premiers exercices d'observation.
Merci pour les critiques et conseils !
(Désolée, pour la coccinelle on ne voit pas très bien...)
Interactions
Nombre de réponse(s) : 4
29/06/2021
You must be logged in to reply on the forum.