Here is the result! I surprised myself. It's far from perfect, but it still looks quite similar. The hardest part was the car, of course. I'm not sure it could actually run "in real life"!
Voilà le résultat ! Je me suis étonnée moi-même. C'est loin d'être parfait mais c'est quand même très ressemblant. Le plus difficile, la voiture bien sûr. Je ne suis pas certaine qu'elle pourrait rouler "en vrai" !
I see that many exercises are posted on this topic, so I just want to remind everyone that if you want a correction for your work, you need to post it in the right section:
Je vois que beaucoup d'exercices sont posté sur ce topique, alors je viens juste rappeler qui si vous souhaitez un correctif pour vos travaux, il faut les poster dans la bonne section :
Hello, I am new to the training and after doing this exercise, I regret not having drawn for a long time... It's... ugly... very ugly... I don't think I understood the exercise...
Bonjour je suis nouveau dans la formation et après avoir fait cet exercice je regrette de pas avoir dessiné pendant longtemps ... C'est .... laid ...très laid .....je ne pense pas avoir compris exercice ...
Interactions
Nombre de sujet(s) : 1
Nombre de réponse(s) : 10
19/02/2023
Hello,
Here is the result, I hope I understood the exercise.
The car is arriving.....
Bonjour,
Voici le resultat, j'espère avoir compris l exercice.
La voiture arrive.....
Want to learn drawing?
See our coursesInteractions
Nombre de réponse(s) : 10
19/02/2023
And here is the car... what to say.... not simple all this.
Et voici la voiture... que dire.... pas simple tous cela.
Interactions
Nombre de sujet(s) : 0
Nombre de réponse(s) : 2
20/02/2023
I think it's very well done. Really. Well done!
Je trouve qu'elle est très réussie. Vraiment. Bravo !
Interactions
Nombre de réponse(s) : 2
20/02/2023
Here is the result! I surprised myself. It's far from perfect, but it still looks quite similar. The hardest part was the car, of course. I'm not sure it could actually run "in real life"!
Voilà le résultat ! Je me suis étonnée moi-même. C'est loin d'être parfait mais c'est quand même très ressemblant. Le plus difficile, la voiture bien sûr. Je ne suis pas certaine qu'elle pourrait rouler "en vrai" !
Interactions
Nombre de réponse(s) : 6
22/02/2023
Hello
Here is the ladybug ð. Not so easy!
Bonjour
Voilà pour la coccinelle 🐞. Pas facile facile !
Interactions
Nombre de réponse(s) : 1433
25/02/2023
Hello everyone,
I see that many exercises are posted on this topic, so I just want to remind everyone that if you want a correction for your work, you need to post it in the right section:
https://dessindigo.com/forum/basics-of-drawing/observation-is-the-key-to-success-corrections-of-exercise-1?page=50
Thank you in advance
Jekyll
Bonjour tout le monde,
Je vois que beaucoup d'exercices sont posté sur ce topique, alors je viens juste rappeler qui si vous souhaitez un correctif pour vos travaux, il faut les poster dans la bonne section :
https://dessindigo.com/forum/bases-du-dessin/lobservation-est-la-cle-du-succes-corrections-de-lexercice-1?page=50
Merci d'avance
Jekyll
Try our courses for free
See our coursesInteractions
Nombre de réponse(s) : 4
02/03/2023
Hello, I am new to the training and after doing this exercise, I regret not having drawn for a long time... It's... ugly... very ugly... I don't think I understood the exercise...
Bonjour je suis nouveau dans la formation et après avoir fait cet exercice je regrette de pas avoir dessiné pendant longtemps ... C'est .... laid ...très laid .....je ne pense pas avoir compris exercice ...
Interactions
Nombre de réponse(s) : 7
08/03/2023
Hello,
Here are my first drawings...
Not obvious at all.
Bonjour,
Voila mes premiers dessins...
Pas évident du tout.
Interactions
Nombre de réponse(s) : 7
08/03/2023
And the car...
Et la voiture...
Interactions
Nombre de réponse(s) : 77
20/03/2023
Hello,
I'm new and I'm sending you my first drawings from the observation class.
I spent some time on it... I'm eagerly awaiting your corrections.
Thank you, good evening
Bonjour,
Je suis nouvelle et je vous envoie mes premiers dessins d'après le cours sur l'observation.
J'ai mis un certain temps... j'attends vos corrections avec impatience.
Merci bonne soirée
Interactions
Nombre de réponse(s) : 77
20/03/2023
next image
prochaine image
Want to learn drawing?
See our coursesYou must be logged in to reply on the forum.