Observe, study, understand

Liam

Interactions

Nombre de sujet(s) : 351

Nombre de réponse(s) : 253

01/02/2021

! ATTENTION – NOTICE TO ALL!

For all those waiting for feedback on their work, I would like to reiterate the information provided when sharing the image:

To receive feedback on your drawings, please post your images under the following course, and include the indication “exercise correction” next to the course name. The instructors will then provide feedback on your drawings, but they will not be notified of messages posted on these courses.

Thank you for your understanding.

😉👍
! ATTENTION - AVIS A TOUTES ET TOUS !

Pour toutes les personnes en attente de corrections. Je me permets de préciser à nouveau l'information indiquée lors du partage de l'image:

Pour avoir un correction de vos dessins, merci de publier vos images sous le cours suivant, portant à côté du nom du cours l'indication "correction d'exercice". Les professeurs corrigerons alors vos dessins, mais ne sont pas notifiés des messages sur ces cours.

Merci de votre compréhension

😉👍
Ivadd

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 17

01/02/2021

Hello,

Thank you. I didn’t quite understand how the website works, and I didn’t realize that there were correction chapters. The chapters displayed as numbers in “my profile/my progress” led me to believe something else.

👍
Bonjour,

Merci, je n'avait pas bien compris le fonctionnement du site, et je n'avait pas vu qu'il y avait des chapitres de correction, les chapitres sous formes de chiffres dans "mon profil / ma progression, m'on induit en erreur.

👍
Kiara_12

Interactions

Nombre de sujet(s) : 1

Nombre de réponse(s) : 9

15/02/2021

Good evening,

I have a quick question before I start working on these study materials. If the idea is to be able to keep them and refer to them later, would it be better to use A4 or A3 size paper?

I'm trying to organize myself as efficiently as possible.
Bonsoir,

J'ai une petite question avant de me lancer sur ces planches d'études. Si l'idée c'est de pouvoir les conserver et si référer plus tard, est ce qu'il vaut mieux une feuille A4 ou A3 ?

Je cherche à m'organiser au mieux 😇
CloMcl

Interactions

Nombre de sujet(s) : 2

Nombre de réponse(s) : 9

16/03/2021

Hello, here are my first drafts of the robot sketch for the exercise...
I struggled a bit... lol
Feel free to give me your feedback and correct me 🙂
Thank you, and have a great rest of the afternoon, everyone!
Bonjour, voici mes premiers essais du croquis robot pour l'exercice...
J'ai galéré... lol
N'hésitez pas à me donner votre avis et me corriger 🙂
Merci et bonne fin d'après midi à vous tous !

You must be logged in to reply on the forum.