Inktober 2022

The gargoyle...

La gargouille...

Want to learn drawing?

See our courses

Groumpf

Groumpf

Day 11: Eagle "eagle"

What to do? A realistic eagle?? I don't feel like spending hours sketching, I settle for mixing between a realistic head, slightly cartoonish...

Day 11 : Eagle "aigle"

Que faire ? Un aigle réaliste ?? Je ne me sens pas de faire des heures de crayonné, je me contente de mixer entre une tête réaliste, un peu cartoonée...

Not bad, I'm finally starting to relax my fingers HALLELUJAH!

Afterwards, it's a bit easy to make an eagle, despite the difficulty of the model.... the themes are really cheesy this year, phew!!!!!!!

OK, I'm going to try an airplane, which I turn into an eagle, from memory, no model looked at... I'll give it a shot!

Pas mal, je commence à me détendre enfin les doigts ALLÉLUIA !

Après, c'est un peu facile de faire un aigle, malgré la difficulté du modèle.... c'est gratiné cette année les thèmes pfiùw !!!!!!!!

BON, je vais essayer un avion, que je transforme en aigle, de tête, pas de modèle regardé... je tente !

Average result for the plane...

Résultat moyen pour l'avion...

The eagle is better, I even used different ink sizes, to make finer lines, some thicker, not bad, not bad, with more precision, it will really look good 👍

L'aigle c'est mieux, j'ai même utilisé différentes tailles d'encre, pour faire des traits plus fins, df'autres plus épais, pas mal pas mal, avec plus de précision, ça rendra vraiment bien 👍

Try our courses for free

See our courses

A small touch of orange in the eyes, and now the drawing is finished (not many this year);o)

Une petite touche d'orange dans les yeux, voilà un dessin fini ( y en a peu cette année ) ;o)

Day 12: Forget "forgetfulness"

Not in the mood for drawing, I quickly doodle a note "Don't forget the cat" ha ha ha

Day 12 : Forget "oubli"

Pas la tête au dessin, je gribouille rapidos une note " Ne pas oublier le chat " ha ha ha

Day 13: Kind "friendly, nice"

Once again, I'm thinking of a bit of cartoonish drawing, I'm trying out round faces :)

Day 13 : Kind "amical, gentil"

Là encore, je pense à du dessin un peu cartoon, je me tente des bouilles rondes :)

Day 14: Empty "empty"

If I'm not mistaken, I did it the next day, we were on the move, and in the process I thought about a more elaborate idea for forgetfulness, to be inked when the opportunity arises....

Day 14 : Empty "vide"

Si je ne me trompe pas, je l'ai fait le lendemain, nous étions en vadrouille, et dans la foulée j'ai réfléchi à une idée un peu plus poussée pour l'oubli, à mettre à l'encre à l'occase....

La réponse au commentaire n’est pas encore autorisée.